بازاریابی چریکی (Guerrilla Marketing) چیست؟
بازاریابی چریکی که در زبان انگلیسی به آن Guerrilla marketing می گویند، یک استراتژی تبلیغاتی غیر متعارف است که با کمترین هزینه مالی به دنبال
بازاریابی چریکی که در زبان انگلیسی به آن Guerrilla marketing می گویند، یک استراتژی تبلیغاتی غیر متعارف است که با کمترین هزینه مالی به دنبال
در دنیایی که برای هر محصول یا خدمات هزاران رقیب وجود دارد، یافتن مشتری و فروش محصول بسیار دشوارتر از گذشته شده است و کیفیت
برای پاسخ به سوال بیزینس کوچینگ چیست، شاید بهتر باشد با تعریف کوچینگ (Coaching) شروع کنیم. منبع اصلی من برای این تعریف، فدراسیون بین المللی
افیلیت مارکتینگ یا همان همکاری در فروش یکی از تکنیکهای فروش و کسب درآمد اینترنتی است. همکاری در فروش یکی از زیر مجموعههای دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال مارکتر یا همان بازاریاب دیجیتال به شخصی گفته میشود که وظیفه افزایش بازدید سایت، فروش و برندینگ یک کسب و کار را بر عهده
به طور خلاصه اینگیجمنت اینستاگرام به مقدارِ عددی درگیر شدن مخاطب با محتوا تولید شده در یک صفحه گفته میشود. در میان کاربران اینستاگرام این
سئو (بهینه سازی موتور جستجو) به معنای دور زدن و فریب موتورهای جستجو با روشهای غیراخلاقی نیست. سئو را میتوان مجموعهای از فاکتورهای مهم برای
کلماتی که به زبان میآوریم بین ۵۰ الی ۷۰ درصد از آنچه که دیگران میشنوند و درک میکنند را شامل میشود. اصلیترین اساس رابطههای پایدار
برندینگ (branding) به تعبیری یک روش بازاریابی است که در آن یک شرکت تصویری از آن نام، نماد، خدمات و محصولات خود را در ذهن